klen som en mask

2011-05-11 @ 19:59:33

onsdag. trött kan man beskriva mig med idag. 3 lektioner och sedan vidare till arenan och ha idrott. när alla andra hade det kul och spelade fotboll och volleyboll så jag låg jag i hettan brevid och körde fys tillsammans med min idrottlärare. eftersom jag inte får vara med.. han stog med armarna i kors ovanför mig och tittade ner på lilla mig som kämpade och sleeet i gräset med alla armävningar och andra övningar. han mun gick i takt med "KOM IGEN NU DÅ JOHANNA!! TA I!!" som om jag vore klen som en mask. vilket han fan har rätt i. behöver nog en spark i rumpan om det ska hända något någon gång. det var nog lika bra de. & nu känns det riktigt skönt!


och vädret, grymt myyysigt. regn. funkar för en dag. men inte två. NU ska jag ta och räkna lite matte & tar och kikar på lite hockey & senare blir det BB. HA ENA FINER KVÄLL


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0