hungrig, juu

2011-03-07 @ 18:28:14
skönt att all den här jäkla snön börja smälta bort. sakta men säkert.
gick idag till 4 och när jag skulle sätta mig på bussen hem, så fastnar en man med en mycket äcklig blick på mig, jag tyckte att det var så obehagligt att jag ringde en kär vän. usch va äcklig han var, han gav mig blicken "jag ska döda dig" tyyyp. mycket obehagligt må jag säga!

skolan rullar på, liite trögt ibland men men. på engelskan glömde jag nästan av lyssna, för det satt 3 killar bakom mig som hade lite tråkig, så deras enda sätt att roa sig var att sparka och snurra på min stol. vilket gjorde att jag tappade koncentrationen helt. & den är inte återfunnen kan jag säga! jag kan inte koncentrera mig. inte alls!


en grym kväll i december. jag&ida

men även fast min hjärna är ur funktion, så ska jag ändå ta och läsa lite svenska.
MEN FÖRST SKA JAG ÄTA.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0