snabbt snabbt!

2011-03-23 @ 22:29:20
äntligen hemma från jobbet nu, eller jag har varit det en stund nu ungefär sedan klockan 9. sicket väder det är ute, skrämmande! tuuuuur för mig att louise slutade samtidigt som mig idag då på jobbet så då kunde vi ta en liten promenad hem tillsammans. skönt att någon vid sin sida på vägen hem må jag säga!

imorgon ställer jag klockan på 8 för att åka och träna hos sjukgymnasten igen. efter det hem & äta och sedan direkt vidare till doktorn. efter doktorn börjar samma visa igen, då blir det jobb fram till halv 9 precis som idag.

nuu ska jag sova. sköönt. & ännu skönare att veta att alla andra är i skolan när jag ligger hemma och latar mig! HEHEHEHE.


en konstig bild från i julas. men det är ju bara jag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0