sam, min gamla so-lärare

2011-03-30 @ 16:47:24

det har blossat upp en jäkla debatt nu överallt. men jag kan säga att jag är HELT EMOT sure som han heter som har kritiserat sam. han tycker inte att lärare ska vara tattuerade och ha töjningar i örat osv. men va fan, att du bara kan gå och dömma folk efter hur dom ser ut. om du inte viste det, så är det insidan som räknas. och hans kunskap innom ämnet SO, är sjukt bra! sam är verkligen den bästa läraren jag har haft. helt klart! för jag har haft honom i 3 år på vasaskolan. det finns ingen som han, han är verkligen helt klart bäst! blir så irriterad på det här. jag läste om det här i tidningen i lördags, såg honom på nyheterna igår, och idag när jag skulle bädda sängen på jobbet så hörde jag honom på radion. och du har helt rätt!

min syster var även med på tvn när repotaget om sam var. haha jag höll på att skratta ihjäl mig när min syster berättade vad han hade sagt. STURE som han heter, hade upptäckt sam i matsalen på vasaskolan och genast tyckt att han var olämplig lärare, utan att ens pratat med honom. och vet ni vad sam sa?
"åt jag något olämpligt? jag förstår ingenting!"

stå på dig! du vet att du har alla med dig. & jag kan säga att jag saknar att jag aldrig mer kommer att gå till dina underbara, roliga SO-lektioner. bajjs asså. DU VAR HELT KLART BÄST! HELT KLART!! alla skulle ha dig som lärare...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0