har hört att man kan äta hur mycket glass som man vill när man är sjuk

2011-03-15 @ 11:25:47
därför ska jag äta glass idag. MASSA glass. & plugga. justeeee... plugga vare ja.
.
nästa vecka börjar min praktik som jag ska ut på i 4 veckor, skööönt att slippa alla läxor och sånt i hela 5 veckor! eftersom det är påsklov när våran praktik är över. skönt att bara kunna gå till jobbet och känna att man inte har läxor som väntar på en när man kommer hem.
.
&&&& nästa torsdag ska jag till sjukhuset AGAIN. & denna gången ska vi kolla om de blir en operation till eller om jag istället satsar på att bygga muskler. hmm.. utan operation, blire väldigt svårt att komma tillbaka till handbollen iaf. jag har som sagt en del att tänka på nu.
.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0