det är alltid fel på mig

2011-03-14 @ 11:32:04
sover som en hund nu för tiden. vaknar heeela tiden. iaf så fick jag en underbar frukost på sängen av min fina lillasyster idag. eftersom jag fortfarande är sjuuker. pratar nästan lika dant som en kråka som är påväg in i målbrottet. så därför blev det ingen skola idag.


en juni kväll tillsammans med emma & jessica. emma på bild.
sommar nu???????????? JA TACK!

nu ska jag lägga mig under täcket och sova några timmar till. knarka lite halstabletter och snyta ur allt som finns i hjärnan. JOHANNANNANANAN! DU HAR 100000 läxor den här veckan med. inlämningar, prov och redovisningar. massa krav hit & dit. HUR SATAN SKA JAG LÖSA DETTA? jooo med en tupplur! jag flyr helt enkelt från problemen. mitt sätt att hantera saker. HEJDÅÅÅÅ PÅ ER


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0