dance alone

2011-03-11 @ 10:01:59

vaknade kallsvettig idag. drömde något som jag ALDRIG vill drömma igen. jag drömde att en i min närhet, miste livet & jag satt och tittade på. jag gjorde allt, men det räckte inte helt. usch! började nästan gråta... har sovit väldigt oroligt inatt. vaknade vid 4 av att jag hade extreeeeeem kramp i benet. jag började nästan skrika. GALET ONT. dååå upptäckte jag även att jag hade extremt ont i halsen! inte bra. ingen bra natt så att säga.

iaf sitter jag hemma och väntar på att kunna ta mig till skolan. för idag börjar jag 11, och slutar halv 4.
skydd och säkerhet, engelska & samhäll är det som står på schemat. KUL JU, nää


ikväll blir det nog den stumilumpan till höger om mig.

först kändes det bra, men det var för bra för att vara sant. som de brukar vara. samma gamla vanliga visa. om & om igen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0