gul banan

2011-06-28 @ 18:49:33
härligt väder må jag säga! som ni kanske märkt så har mina senaste dagar i stort sett bara tillbringats med patrik. heelt underbart måste jag säga. sovit, tagit de lugnt, varit på stan, solat, legat i gräset på en filt och bara hållt om varandra! kollat en massa film och bara gosat med min älskling! nu har han åkt hem och jag saknar honom så oerhört mycket!
riktigt
nu ska jag ta och stoppa i mig några pannkakor och sedan tar jag cykeln till anna och vi cyklar och handlar lite saker som vi behöver tills imorgon, får då tar vi ett tåg som går klockan 6 till KUNGSHAMN! vi ska nämnligen hälsa på evelina! hoppas på en underbar dag. helt klart.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0