jespers student

2011-06-10 @ 21:01:18


en liten sammanfattning av min dag. har tillbringat hela dagen med att fira att jesper tagit studenten med släkten. från halv 11 tills nu. vädret kanske inte har varit något att hurra för, men de har ändå varit sjukt kul.

en liten rolig konveration på sms som gjordes på studenten. haha

R: Hejsan johanna! ska vi ta en cider? innan de plockar bort alltihop?
Jag: Vem är du?
R: En ciderdrickare!
Jag: Kör BMWn till skroten på måndag.
R: nähä du! vill du ha de?
Jag: ja tack. kommer du hit med den?
R: shure baby!
Jag: Fixar du toppblocket först?
R: de gör K-G (morfar) och din pappa
Jag: gött
R: tycker jag med! du va bra att göra affärer med!
Jag: jag är inte så dum ibland..

först fattade jag inte vem de va jag skrev med, för ens mina kusiner sa att de va deras pappa.. hahah!!!
men kul var de.

& NU ÄR DEN HÄR!!!!!!!!!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0