big heart

2011-06-18 @ 22:09:41

patrik har varit här torsdag tills idag, lördag. myst, varit på lång-promenad och bara tagit de lugnt. sitter nu i min säng och kollar på tv. ska stänga av datorn nu och gå ut till martina och pappa och mysa med dom i soffan liite.

OCH HÖRNI, jag är lika chockad som OM jag hade vunnit 1 miljon..

MAMMA MIA! trodde jag skulle ramla av stolen. trodde jag hade ett stabilt G. och om jag kunde drömma lite så ville jag haft VG. men hallå? MVG? saken var den att vi hade betygsnack i skolan och min lärare sa till mig att jag hade VG, så jag var helt inställd på de.. och så har han gått och ändrat, de gör inte min något alls!! & JAG ÄR I ALLA FALL VÄLDIGT GLAD!! shalalalalaaaaaaa


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0