torsdag

2011-07-21 @ 18:23:11
dålig uppdatering. mitt fel. mycket nu det sista med jobb, jobb & jobb. i tisdags kom även min sötnos hit i några timmar och igår tog jag med mig emmily på bio på harry potter. brabra! idag slutade jag vid 4 och sedan satte jag mig på bussen mot stan för att möta upp martina. åkte även med pappis och handlade. nu ligger jag i sängen och är heeelt död. blir att lägga sig tidigt eftersom imorgon väntas jobb igen. men efter jobbet tar jag tåget till min älskling. jag kan knappt vänta.

snygga kläder. ni får ursäkta hur jag ser ut, men när man går upp klockan 5, så bryr man sig inte direkt om hur man ser ut, hehe. så då får man se ut som man ser ut. DÄRFÖR ser jag ut som ett troll. haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0