vi är inte som alla andra

2011-01-04 @ 00:13:43
är just nu med mina busungar! eve sitter just nu och klottrar på mina och annas ben.. hon ligger nere vid våra fötter, kan nog inte luka gott därnere... men det är hennes val. haha
har ätit en massa frukt, godis och sett en halv film, tagit kort och suttit och pratat. ni är bäst! fast som sagt, vi är inte som alla andra ;)


vi är helt klart som vi är, och jag tycker om er! men tänk på att det är mitt i natten och vi är lite över pigga, eller vad heter det? över energi kanske är rätt ord.. ni kanske ser det? ;) vi skrattar åt allt, och åt ingenting. ovärd info... dock

nu tar jag, eve & anna en nattpromenad efter evlina fått bort de hon har skrivit på min arm... haha, fan va skön hon är! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0