fly, baby fly

2011-01-08 @ 16:44:29

nu tror jag att jag martina har bestämmt oss. om en vecka "flyttar" vi hem till mormor & morfar i någon vecka eller så.
så, jag och martina ska bara höra så att det är okej bara, men det hoppas jag, tror inte dom har något emot lite sällskap. vi orkar inte vara hemma i den röra som kommer att vara här om en vecka. inga dörrar (tanken på att inte ha någon dörr till toaletten, får mig bara att må illa), ingenstans att vara och saker som är överallt. allt blir nog lättare hos mormor & morfar, lugnare på något sätt. 

bild på mormor, martina, jag & morfar på julafton.

nu ska jag göra mig iordning & fixa lite innan dom kommer. pusss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0