one of it

2011-01-05 @ 23:53:15
dålig uppdatering från mig. meeen, jag ska ju inte behöva sitta klistrad framför datorn heeeela dagen.

igår i alla fall så tog jag med mig andreas till stan, efter att han slocknade hemma hos mig på morgonen när han kom. på eftermiddagen var vi även med oskar och linus och vi åkte en tripp till skövde sent på kvällen för att käka lite donken mat. vid det laget var jag dock heeeelt utsvulten, räddare i nöden kan man säga. hämtade min väska och sedan tillbaka till varnhem för lite dataaaaaaa & spel tills ögonen mer eller mindre såg ut som 2 streck som knappt släppte in något ljus. fast, de klockan var ju mitt i natten. typ.

vaknade vid 12. men upp ur sängen kom vi inte för ens vid 2. goood! hann inte med så mycket idag, bara ta de lugnt, en liten sväng till axvall och lite sånna saker innan det blev dags att åka med andreas till skövde där dom lämnade av mig. väl hemma hade min kära familj gjort det lite extra mysigt och dukat i vardagsrummet. god mat, massa skratt, en film och godis. en riiiktig familjekväll. jag tycker om er, det gör jag 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0