en i mängden

2011-01-10 @ 22:36:50
första skoldagen, är avklarad. trodde det skulle bli skönt att komma in i vanliga rutiner, men jag ångrar mig. det var inte så skönt som jag trodde. det som var det roligaste var nog att få träffa klassen och alla kompisar. iaf, så träffade jag en mycket älskad vän och vi tog en promenad i kvällsmörkret.

mamma ringde även till doktorn idag, och på onsdag morgon tar jag mig till doktorn och kollar läget. kanske är bäst. eftersom smärtan aldrig vill ge sig. såååå typiskt. jag har verkligen blivit en riktig stammis hos doktorn, HERE I COME! johanna som har ont överallt.


tack, tack! ni är bäst. rebecka söderqvist & rickard rang

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0