tjolala

2011-01-03 @ 20:47:16

upptigning tidigt idag. satte mig på bussen till varnhem och andreas vid halv 11. vi va sedan med oskar & linus med. har nu tillbringat hela dagen där. sedan satte jag mig i bilen tillsammans med andreas och oskar och satte kurs emot skövde och maxi, där jag skulle köpa lite saker som jag, anna och evelina ska ha i kväll. eftersom ikväll ska va bara ta det lugnt, se på någon film och bara vara. jag älskar er!

på 1 dag nu, har jag bött näseblod 2 gånger, och värken runt mitt hjärta blir bara värre och värre... känns inget vidare..de gör det inte. får hoppas att det försvinner om några dagar.


ni är helt klart bäst, helt klart


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0