fly on the wings

2011-01-17 @ 16:41:36
hemma en kort sväng nu i några minuter för att kolla hur det går hemma, prata lite med mamma och pappa och göra lite läxor, har några läxor jag måste göra på datorn. lite små saker som måste göras. inte nog med det, så måste jag verkligen gå på toa, men dock kan jag inte göra det hemma så jag får göra mina läxor hemma nu fort som fan, och sedan sätta mig på nästa buss till skultorp. så fåre bli!
.
JAG LEVER SOM EN KUNG I SKULTORP. frukosten är framdukad på morgonen och när jag kom hem från skolan hade dom gjort mat till mig, jag ska verkligen inte klaga. fick även lite godis som jag stoppade i munnen innan jag begav mig till bussen imorse.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0