11/1

2011-01-11 @ 16:18:40
när man ska ta sig fram numera ser man ut som en gammal tant. med stela ben försäker man ta sig fram utan att ramla på en isfläck och slå sig halvt fördärvad. jag kan bara säga att jag nu börjar bli lite trött på det här & längtar verkligen till våren. då blir allt så mycket enklare, så mycket.
.
jag kan säga att jag är såååååååå jävla handbollssugen. meeeen, jag måste vänta tills imorgon i alla fall. så idag blir det ingen handboll. men vare sig vad doktorn säger, så ska jag träna. jag måste komma igång nu & bränna lite fett! få upp konditionen igen osv.
denna våren ska inte bli som i höstas. NU JÄVLAR SKA JAG VARA FRISK, & BARA TRÄNA.


~everytime i see you, you make me smile. bild från kungshamn 2009.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0