måndag, hehe

2011-02-28 @ 17:41:04
vårdcentalen & nu är i alla fall mina stygn borttagna. och sedan blev det sjukgymnasten. skööönt att komma igång med lite träning igen. blir även dit imorgon igen till sjukgymnasten. that's gooooood!

ringde nu till sommarland och sa att det inte blir någon sökning för mig i år. med tanke på att jag ska till doktorn igen på samma tid som jag skulle vara på sommarland. tyypiskt! det är som att det inte var meningen för mig att komma iväg till sommarland. så enkelt var det.

idag besämde jag och mamma att det blir inget plugg för mig utan bara vila. jag ska bara ligga i min säng och ta det lugnt. tar även en sväng ut till skultorp för att lämna tillbaka resväskan jag fick låna av morbror.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0