free

2011-02-22 @ 15:49:02
morsning korsning! huvudvärk.se
ska börja skriva på samhällen som ska vara inne på torsdag. OCH JAG GLÖMDE PAPPRERNA I SKOLAN.
men jag får skriva lite i alla fall. typiskt MIG. hur klantig får man bli egentligen?
.
fått tid till rehab nu, hur underbart som helst ju! på måndag åker jag dit och hoppas på att jag kan börja bygga upp lite muskler kring knät. såå jag förmodligen kan göra nästa operation. ihhh.
på måndag ska även mina stygn tas bost, trevligt ju! här rullar vi framåt!

här blir ingen bättre, så idag blir det samma visa som igår. hehe, tvätta, laga mat, städa osv. skeeeet kuul!

Hejdå♥
hittade 2 bilder från grekland för en herrans massa år sedan. haha, det var inte igår.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0