pain

2011-02-17 @ 10:33:01

efter en hel-dag på sjukhuset igår, är jag helt utpumpad. kan man inte tro när jag sovit 16 timmar de senaste 24 timmarna. helt galet. och det sjukaste är att jag gärna vill lägga mig och sova lite till. men det ska jag inte nu, jag kan ju inte sova bort hela lovet.

i alla fall, dagen igår, VAR DEN VÄRSTA I MITT LIV. dom sövde ner mig vid 8, (livrädd som jag var, körde dom in mig i operationsalen där jag såg alla knivar osv. usch) jag vaknade igen vid 10, men då var jag heeelt slut, så jag sov till halv 12. då jag började tömma min matsäck (trevligt, jag vet) ysssch! sedan skulle jag egentligen åkt hem, men jag mådde så j*vla dåligt så jag låg kvar till klockan 4.

jag kan säga att jag egentligen inte hade behövt operarea mig, eller jag hade inte behövt göra den operationen som jag gjorde.. det var ju icke miniskeln. MITT KORSBAND ÄR JU AV..... jag tycker att det är såå trevligt. och det värsta av allt.. vill jag fortsätta spela handboll, måste jag genomgå en till stor och mer avancerad operation.. ärligt talat, vet jag inte om jag är beredd att satsa de.. i och med att jag mådde skit igår efter en liten operation. när dom sa de, började nästan lipa..fasen asså!


kanske aldrig mer... IRRITERAD.SUR.LEDSEN.SE... JA!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0