dag 2 - detta får mig att le

2011-02-08 @ 20:54:50
att få spela handboll är bland det bästa jag vet. att bara få spela, spela ut sin ilska. jag vill gråta i duschen av att mina knän svider av skrapsår från en riktigt handbollsmatch, jag vill ha klister i håret, jag vill fightas & brottas, svetten ska spruta. jag vill ta i, kämpa, jag vill springa, skrika, och skjuta mål!! men fram för allt, jag vill träna, jag vill umgås med laget. jag vill att det ska kännas i kroppen, jag vill känna mig trött fysikst, känna att hela kroppen är som en tung sten som vandrar omkring.
.
meen, så ändrades ALLT på 1 sekund för 3 veckor sedan.. då jag gjorde något man inte skulle ha gjort. men gjort är gjort (mamma & pappa befarar att det i alla fall inte blir någon mer match den här säsongen. ÅHH, fan!) jag vill absolut inte sluta handbollen, inte en chans. jag SKA tillbaka.


har försökt att göra lite läxor, och några läxor börjar nu bli klara. sköönt.
imorgon är handboll på idrotten men klister-bollar. KUL VA? men jag kan ändå vara med och stå still och passa liteeee? hehehehe jag dör ju inte av deee. inte om jag står som en pinne. springa, kan jag ju i alla fall glömma.. om jag inte kan gå rakt, kan jag knappast lyfta benen för en springtur! logiskt logiskt....

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0