dag 1 - om mig

2011-02-06 @ 13:29:59
presentera behöver jag kanske inte göra, alla vet väll att jag heter johanna? om inte - så säger jag det igen. jag heter johanna maria louise ehn och bor i en stad som heter skövde, som ligger mellan vänern och vättern.
jag bor tillsammans med min mamma, pappa och lillasyster martina. på friden spelar jag handboll (♥) meeen just för tillfället är jag skadad i knät, och därav, blir det ingen handboll. men för att roa på ett annat sätt, eftersom jag inte kan spela handboll, umgås jag med kompisar och ägnar ganska mycket tid åt skolan.
.
jag på västerhöjdsgymnasiet i skövde på omvårdnadsprogrammet inr. skydd och säkerhet. något som är väldigt spciellt mig, är nog godis, sova och så är jag ganska trög av mig.
.
jag är men mycket envis person, som aldrig ger mig! man skulle kunna säga att jag är ganska bortskämd. (haha, för 1 årsen fick jag inte åka till min dåvarande kille, och jag satt och skrek hemma bara för att jag inte fick åka, så jag slängde min mobil med all fart i vårat sten-golv. och den gick sönder, meeeeen, tack vare den uppoffringen av min mobil, körde mamma mig till tibro. dom orkade nog inte med mig mer ;) ) jag är som sagt, ganska bortskämd med såndanna saker. (:$)
.
jag har också en väääääldig kort stubin. blir väldigt lätt arg och sur. (just nu för övrigt har jag inre damp på min familj, för det finns INGEN som kan svara i telefonen, även fast min pappa stod 1 meter ifrån telefonen. "det var ju inte till mig, så varför ska jag svara" ÅHH...) & det värsta jag vet är när folk ljuger för en.. usch.. då behöver den personen inte prata med mig mer på ett tag, för det är bannemej, de värsta jag vet.
.
jag är också en väldigt känslig person, som har svårt att brya mot regler. jag vill ALDRIG att folk i min omgivning sla må dåligt, fär då mår jag själv dåligt. jag hatar att se folk ledsna.
.
jag är väll kanske lite speciell av mig, haha.. jag HATAR mjölk, svampar, grädde och chokladpudding, men jag ÄLSKAR sylta, syltlök, nyponsoppa & ost.
.
~ det var väll lite om mig, för en som orkade läsa, ;) haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0