200 dagar med patrik

2011-12-22 @ 14:13:37
ÄNTLIGEN LOV. en timme i skolan med lite gröt och lekar. jag & mina 10 lagkamrater kom 2:a på en frågesportstävling med alla klasser från sos. tog mig ner till rehab för att sjukgymnasten skulle checka knät så det inte var en propp och bara för att titta så det såg okej ut. jag tog sedan jenny & jessica i handen och tog en fika.

sitter nu och väntar på patrik som jag saknar så! om 2 dagar är det julafton och jag kan inte annat än att vara glad.. även fast min tv sa "poff" igår och gick helt sönder. typiskt! fick låna mamma&pappas tv som dom har i sitt rum nu medans min är på lagning. funkar de med!
från julafton förra året!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0