bara skit

2011-08-25 @ 18:40:21
just det. bara skit. knät är åt helvete. kunde knappt cykla på rehaben idag. kundeinte göra något. så sjukgymnasten sa att jag kunde gå hem och vila, för knät ville helt enkelt inte idag. kändes som att tårarna skulle komma fram. faaaaaan. aldrig ska de förbannade knät bli bra. aldrig. iaf, så har jag och martina gjort lasange och ska nu ta och äta de, fasen va gott. ska nog sedan lägga mig i sängen, kika lite tv och ringa min älskling. någon som kan vända mitt humör nu från de dåliga till de bättre är han! jag behöver höra hans röst nu nu nu!
.
& imorgon är de fredag och matis. & min älskling kommer. han är bäst bäst bäst.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0