mamma, kom hem

2011-04-06 @ 20:54:30
blåste i vinden hem från praktiken. snabb som en raket var jag. bokstavligen. ville bara hem till min säng. men det blev inte riktigt som jag tänkt mig när jag kom för 10 minuter sedan. kommer bara innanför dörren. svart. hela huset var svart. ingen lampa var tänd. min syster kommer smygandes ut till hallen och säger att mamma fått åka in akut till sjukhuset. förstog inte först vad hon snackade om, innan jag insåg att hon faktiskt menade allvar. MAMMA!!!!!! :( så nu sitter jag och min lillasyster hemma och vet ärligt talat inte riktigt vad vi ska göra... äta kanske? ne fyfan. tror jag ringer pappa och kollar vad som egentligen händer...


älskar dig


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0