written in the stars

2010-09-30 @ 21:17:41

varje morgon när klockan ringer. vill ja i stort sett skjuta mig själv. men så funkar de ju inte. eftersom de är så kallt och mörkt ute nu, har ja ingen vidare motivation att gå upp ur sängen. men när man väl kommit upp går de bra. och idag blev de en skoldag till 4. och dirket med amanda och sara till tibro och träna. gick ganska bra idag faktiskt. och de stärker självförtroendet lite sådär. efter de dirket åkte jag och mamma tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. och när jag kom hem blev de pannkakor med glass. nu är jag mätt och nöjd. imorgon väntar sovmorgon till 10 i 10. och imorgon bjuder även våran lärare på tårta!


måste bara säga att ja har världens bästa vänner! och även hur skön klass som helst. gud va vi skrattade idag på maten. tårarna visade sig till och med av skratt. sjukt vilka bra vänner man har. ni är GULD 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0