i'm on my way

2010-10-24 @ 12:38:07
dagen man verkligen längtar till på veckan. söndag. hm.. sjukt va veckan går fort. sjukt va allt går fort igentligen.
grym kväll igår med massa skratt, god mat, & 2 underbara brudar! som förra natten tog jag och slog numret till jesper och låg och pratade en stund, tills jag kände att ja knappt kunde hålla ögonen öppna.
idag tänkte jag göra lite läxor, eller i alla fall skriva klart uppgiften som snart ska in. sedan blir de att göra sig i ordning och åka med mamma & pappa till mormor&morfar, för hälsa på dom eftersom mormor har opererats. vilket jag inte ens visste för ens mamma sa de nu. stackarn. i kväll tar jag mig och träffar jesper hoppas ja på! HA ENA FINER SÖNDAG!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0