da ba dee

2010-10-12 @ 17:18:59
sovmorgon till halv 10 idag. bild,samhäll och svenska va de som stog på schemat idag. efter en mycket jobbig skoldag. eller ja. kanske inte.. så åkte ja hem och vila lite. hela kroppen värker som en 90-åring just nu efter fysen igår. men nu får ja bita ihop och sätta lite eld i röva på mig själv. bussen går snart till tibro och jag är inte klar än. här kan ja inte sitta och dega mer..

sa till mamma nyss och frågade va ja skulle ha med mig till skolan, något som betyder något för en till engelskan. och vet ni va mamma sa då?
"men johanna, jag kan inte ta ledigt imorgon!!!"
haha fattar ni?
de gjorde inte ja först... :( blond! haha

ne usch va trött ja är, jag behöver nog en och en halv timmes träning om jag överhuvudtaget ska orka ngt!

suuuuuuuuuper seriös är ja ju med!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0