2 hål till hål i örat!

2010-10-04 @ 19:06:03

2 hål till i örat, alltså dom små. trodde aldrig jag skulle våga de översta. men de kändes rätt gött kan ja säga. men nu är de iaf gjort. lite stolt är jag över mig själv. hahahaha!

denna måndagen började med vård och omsorg. och sedan va de mäsk som gällde, men de blev inte så mycke jobbat eftersom vi fick fin främmat. nämligen polisen. fick prata med dom och lyssna på vad dom hade och säga. nice! sedan teori i idrotten och sedan va de engelska. gick ju så bra, satt mest och skrattade med jessica, jesper och sebastian. jag va för sprallig för att jobba kände ja. haha.

efter skolan gick jag ner med jessica till stan. när hon åkte hem, så tog jag med mig jesper ut lite och satte oss i stan och bara pratade och tog en promenad. vid 4-tiden gick jag tillbaka till stan och träffade mamma. tog 2 hål till i örat. AJ. och mitt öra bara lyser som ett stoppljus nu. men vill man va fin, får man lida pin! haha iaf, ont gjorde de iaf. nu tar jag och jobbar lite och sedan får vi se va som händer. blir förmodligen att bara vara hemma och ta de lugnt. de kan va jävligt gött de med!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0