1 oktober

2010-10-01 @ 19:05:35


fredag. och som alla andra fredagar brukar dom inte vara så extremt jobbiga. började med sovmorgon till 10 i 10. och sedan från halv 11 till 12 va de bara att jobba med sos-arbetet. de blev inte så jätte mycket jobbat. de blev mest en massa prat med anna, jesper, gustav och micke. eller jesper va inte med, han låg i stort sett och sov i mitt knä hela lektionen. jag och jesper har ju en "FLING" haha. efter med väntades matte. då vi hade "matte mys" haha. efter väntade klassråd och våran lärare bjöd på tårta. och kvart i 3 va skoldagen slut. gick med jesper en bit hem och sedan blev de att vända och gå tillbaka till stan och möta mamma och martina. fick jackan och skorna som är på bild av mamma. tack mamma! nu får vi se vart kvällen tar mig.


de är igentligen sjukt hur mycke en människa kan påverka en. men nu befinner sig ändå en rätt skön känsla inom mig. att på något sätt ändå känna glädje och att ja ändå kan må jävligt bra. förjävla bra. att ändå känna att man har ett jävligt bra liv när man tänker efter. och inte hänga upp sig på små saker som ja är en sån himla bra expert på att göra. jag får se de positiva ja har. och inte se de dåliga. en helt underbar familj. och sjukt underbara kompisar. jag försöker bara tänka i dom bra banorna. men ibland iaf, så hamnar ja i dom dåliga. men som sagt, så befinner sig en grym känsla inom mig. och att somna med röda ögon och stela ögon och kinder är något ja känner till rätt väl. de är inte speciellt mysigt. så att känna som ja känner nu, är 1000 gånger bättre!

imorgon förmodligen tar jag och min kära vän emmily tåget vid halv 9 till göteborg! dax för shopping!
HARE BRA GOTT FOLK, de ska i alla fall ja ha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0