sweet sixteen

2010-11-16 @ 08:36:30

då var jag äntligen 16 år. har varit de i sisådär 2 och en halvtimme nu. mycket skön känsla må jag säga. klockan 7 kom min familj in i mitt rum och sjöng en sång och fick en hel del paket. de som är på bilderna ovanför. om ni inte ser så är de:

♥ en stor godisstrut.
♥ bingolott
♥ ett armband
♥ 3 par örhängen
♥ 2 st par björn borg trosor
♥ escada parfym
♥ två linnen
♥ vantar (som jag glömde ta kort på)
♥ vattenflaska (fick inte med den på bilden, men jag fick den bara för att jag behövde en, så fick jag den bara som en extra present) ;)

som sagt, här ligger jag i sängen nu och är klarvaken. blir att kolla lite på en jul-kalender, och fram åt dagen tar jag och träffar min älskade ida, som också fyller år idag. blir förmodligen att ta en fika, och bara prata. hoppas på en helt underbar födelsedag. nu när man också är ledig på sin födelsedag, uuunderbart! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0