slutar aldrig förvånas.

2010-11-22 @ 21:28:47
en kropp utan något i. en kropp utan en själv. känner mig som en vandrande kropp, utan något i.
ibland undrar jag hur människor är funtade. man blir både förvånad och ledsen. ledsen för att människor döljer sin rätta sida. jag kan inte annat än att hålla med som alla säger:
MAN SLUTAR ALDRIG FÖRVÅNAS, ALDRIG.
jag är så trött på allt. vill inte träna, inte gå till skolan, inte ens gå upp ur sängen. jag vill bara ligga i min säng. sova, tänka på annat. men så fungerar inte livet. jag får stå ut, stå ut med smärtan som ligger och trycker.
-nee, nu skiter jag i de här.. jag är en stark tjej, och jag ska klara allt!

hej, jag heter johanna maria louise ehn & jag är ett en människa, där känslorna bara bubblar upp & ner, lättare sagt.. ett känslovrak....... godnatt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0