kul liv

2010-11-20 @ 14:47:15

lördag, hmm.
vaknade halv 8. haha, kul
vid 10 tog jag och syster bussen till skultorp och hämtade lite saker och tog samma buss tillbaka.
har nu suttit ett tag och funderar på vad jag ska skriva till "vem är jag i sverige" har även ett matteprov att plugga på och engelska inlämning ska även göras. där försvann min lediga tid denna helg. typiskt.
i kväll får vi se vart jag tar mig och jag sticker till några kompisar eller om jag bara är hemma och tar det lugnt, de var länge sen jag bara var de kan jag säga. men vi får se.

imorgon är dax för släkt kalas för mig. ännu mera paket! hihi

kusinerna, pappas sida fån min och jimmys konfirmation för 1 och ett halvt årsen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0