det blev inte som jag hade tänkt mig

2010-11-25 @ 17:17:27
min träning började för 20 minuter sen..varför sitter jag då här?
klockan 4 stog jag ute och väntade på något som aldrig kom, alltså dessa bussar! jag blir så trött... bussen kom vid halv 5 och då kunde man jämföra mig med en isbit. som sagt, då kom bussen, men då var de bara 5 minuter tills bussen till tibro skulle gå. då skulle bussen få köra rääser om den skulle hinna. jag som ville träna idag.... när man verkligen vill.. finns det alltid något som hindrar en. så nu kom äntligen min mamma hem med bilen, och om några minuter så åker vi till farfar istället och firar honom eftersom han fyller år idag! trevlig kväll

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0