come on johanna!

2010-11-05 @ 15:15:30
ligger hemma, förbannad, sur och besviken på mig själv. till och med så att tårarna kom fram förut direkt efter sista matchen. så besviken var jag på mig själv. usch, jag vet ju att jag kan så jävla mycket bättre.. iaf, så spelade vi 2 matcher idag. första matchen var mot lundagård, och vinst med 10-9. sedan väntades match mot skövde och förlust med 15-9.
i laget är vi 6 st 94or som är från tibro. sen har vi 2 st 94or från hjo med i laget och även 2 st 96or.
iaf, efter matchen åkte ja med emilia och rebecca till arenan och kollade på lite andra tibro bla, vårat andra lag, 95orna. min tränare körde sedan hem mig och nu sitter ja här. ska äntligen ta en dusch.. gott luktar ja inte iaf.

ikv tar jag de bara lungt och laddar inför nya matcher imorgon! då jävlar...


jag älskar er ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0