11/11

2010-11-11 @ 14:28:10
helt okej torsdag. matte, bild och samhäll sedan bar de av hem vid kvart i 1. satt och pratade med ett par vänner hem på bussen med. stannade ute med och pratade med min underbara vän och barndoms vän evelina♥
mycket trevligt. nu ska jag ta tag i svenskan eftersom jag har prov imorgon, mitt 3e prov på gymnasiet. har även tänkt att jag skulle till tibro och bränna lite fett. ska snart börja packa eftersom jag åker till borlänge över helgen med laget, dax för SM.
och jag kan inte annat än att vara glad när jag fyller om 5 dagar!
hittade en underbar bild på mig och pappa från grekland 2007 eller om de va 2006, iaf, sjuuukt gammal. var ju inte direkt vacker om man säger såe. knappt så att jag minns den resan

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0