joakim lindberg,jag älskar dig♥

2010-05-26 @ 17:13:34


att få känna dig mot mig, att få känna din kropp mot min. de är helt obeskrivligt. totalt obeskrivligt. att höra dina andetag när du sover, att få känna att du är min. min, bara min. första gången ja såg dig 12 augusti 2008, föll ja för dig med en gång. redan dagen efter, va de vi. vi smsade hela tiden. konstant. vi va obeskrivligt kära i varandra. vi ville bara ses hela tiden. första gången, när vi rörde varandras läppar,ett riktigt pirr rusade igenom hela kroppen. oj va kär ja va i dig. att lämna dig va riktigt svårt den dagen. de höll i 4 månader innan du gjorde slut. de gjorde riktigt jävla ont i hjärtat. jag grät flera kvällar i rad. tills tårarna inte hade något mer att bjuda på. att se dig med andra. jag viste inte vart jag skulle ta vägen. de var som att sätta en kniv rakt i hjärtat på mig. våren gick då 2009. med lite strul mellan oss hit och dit. försök om och om igen. men de funkade inte. men den 4 juni 2009, då bestämde vi oss för att träffas och reda ut allt som varit. de kändes konstigt att träffa dig själv igen. och inte långt efter att du kom, pussade du mig och de ena ledde till de andra. behöver inte gå in på detalj. du sa till mig att du älskade mig och du hade bestämt dig för att de nu skulle funka mellan oss. och så blev de, de blev så med.hela sommaren va de du&jag. ett år har nu gått sen de blev du och jag för 4:e gången. jag gav dig en fjärde chans. hade ja inte gjort de, hade de inte varit du&jag nu. det året som gått har varit fullt med skratt, glada miner. men också massa tårar. men både du & jag, vet att vi kan klara allt. bara vi vill. och de har vi bevisat också. att va med dig, är så sjukt underbart. alla förhållanden har upp&ner gångar. klarar man dom som vi har gjort, betyder de att man verkligen kan reda ut saker. och ett förhållande utan bråk, är som en sommar utan sol. de går bara inte. att få hålla dig i mina armar, bara få va med dig, är allt ja vill ha. jag känner något välldigt speciellt med dig. du har något som andra inte har. de känns verkligen rätt. jag vet att man oftast säger så i ett förhållande, men jag menar verkligen de. de känns 100% rätt med dig. som att de är menat för oss. jag är förälskad i dig. kär i dig. galen i dig. att skiljas från dig varje gång du lämnar mig, de är rätt jävla svårt. du är min andra halva. du har gjort avtryck i mig, och de kommer alltid att finnas där. vad som än händer, kommer du alltid att haen stor betydelse i mitt liv!
joakim lindberg, jag älskar dig. obeskrivligt mycket.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback