jag är så glad att jag har dig.

2010-05-10 @ 17:04:09


efter en rätt lugn skoldag, en middag gjord av mig och philip, som dock va lite mycket kryddor i, mår ja rätt bra. gjort en del läxor med. men gud jag orkar inget. de är sjukt va skoltrött ja är! jag får bara stå ut nu de sista. usch nu när jag tänker på de, vill jag inte flytta från vasa. jag vill inte bli stor. jag vill va sådär liten igen som bara sprang omkring och hade roligt hela tiden och slapp tänka på skolan. aja, drömma kan man ju alltid.
imorgon är de dax för spexxxxfoto. och vi ska va egyptier. får se hur de går. slipper då någon lektion. och ikväll får vi se va som händer. ni får ha en bra dag. hej!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0