älskade jocke

2010-05-29 @ 16:55:07
efter en lyckad kväll igår i tibro. och de sista provet är också skrivit. nu väntar en lung och skön vecka med 3 skoladagar, eftersom vi har klassresa och temadag. just nu ligger joakim brevid mig och sover efter en lång varm skön dusch tillsammans. ska dra upp honom strax eftersom vi ska ner till stan och se en film. fick även en fotlänk av honom idag eftersom vi firar 1 år i veckan. TACK ÄLSKLING! har inte bestämt mig än va jag ska köpa till honom men de återstår att se. ne, nu får ja dra upp min latmask. men ja kan förstå att han är trött eftersom han har åkt cross hela dagen. han är riktigt goó han. nu ska vi ut till bussen. ha en fin lördag. hejdå!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0