i miss u already

2010-03-20 @ 21:41:43
matte prov i fredags och svenska redovisningen med. fick vg+ på svenskan och alla rätt på de första matteprovet som vi gjorde i torsdags och är rätt nöjd. iaf efter skolan åkte ja till min älskling i tibro eller snarare hem till simon där jocke höll hus. sedan var de vidare till jocke, mycket mys och god mat. sov även där. och vid 3-tiden idag åkte ja hem. skulle igentligen varit med på linneas fest. men de blev inte så. och när ja kom hem tränade ja på min maträtt som jag ska göra på provmiddagen på måndag. gick ganska bra. mys och sånt med familjen nu på kvällen och imorgon blir de match.

nu är de snart på tiden att bli blond igen. och de ska jag med! snart hoppas ja.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0