good, but not fine.

2010-06-15 @ 18:50:44


barnen tar nästa kol på mig. alla barn springer runt & skriker. under tiden ja är där, är de inte så farligt. men när ja kommer hem. ja tror att ögonen ska slocka vilken sekund som helst. men va gör man inte för pengarna. jobbet är ändå bra för mig, att få komma bort från alla ovälkomna tankar som susar runt i mitt huvud hela tiden. de är lika bra. och de känns väldig skönt då inte dom tankarna finns i mitt huvud. att bara fokusera på mitt jobb och de jag ska göra. nu väntar en portion mat, en lång dusch, och sedan är de inte lång tid kvar tills ja ska krypa till kojs. nu har inte ja något mer att bjuda på. ha de bra.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0