söndag

2010-02-21 @ 16:51:30
veckan har rullat på, fort har de gått..
& de är dags för skola imorgon, yipppppiiii. mummmms
veckan i helhet har varit bra, älsklingen har sovit här med.
& lite träning & sånna saker har jag hunnit med & en del kompisar med. till & med läxor har jag gjort lite, så jag inte ska slippa sitta varje dag i veckan & plugga.. känns rätt gött.
och med en ny mobil har pappa inhandlat till mig, tack papppi♥
så en helt okej vecka.. förutom all jäkla snö!
okej, snö de är rätt gött ibland, när de är lagom mycke av de & att i februari då ska den försvinna.. men vifår ju se hur de blir med den saken....
så här kommer lite sommar bilder från i sommras.. som sagt, de skulle inte sitta fel!

Kommentarer
Postat av: clara:)

ååh! dom bilderna kmr ja ihåg! sommar<3

2010-03-13 @ 17:21:19
URL: http://cccclara.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0