....

2010-02-07 @ 16:21:57
just nu känner ja mig inte peppad till något. jag vill kunna dra täcket över huvudet & försvinna. allt känns jobbigare än vanligt. idag iallafall kom erica hit först, sen åkte hon hem & jag gick ut med anna lite. nu är ja hemma & känner mig... jag vet igentligen inte va ja känner. imorgon blir de iallafall skola, men ingen vanlig skoldag, börjar 9 & då blir de dans från 9-12 i idrottshallen. de är träning inför danskvällen, usch ja mår illa bara ja tänker på den där jäkla danskvällen. efter de blir hemkunskap. & lilla johanna har gjort läxan med. eller inte. jag orkar inte, orkar inget nu.............. hejdåå

Kommentarer
Postat av: lindberg

ÄLskling :( <3333333

2010-02-07 @ 16:25:41
Postat av: martina

jag finns johanna<3

du kan prata med mig om det är något:)

2010-02-08 @ 10:04:01
URL: http://martinasofia.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0