deeeeeeep down

2010-02-24 @ 18:47:16
vill inte låta som en tråkigt tjötig människa. men jag varken orkar eller vill göra något just nu för tillfället, bara ligga under täcket & sova ett jävla tag. orkar inte med skolan. inget
10000 olika läxor & prov & danskvällen imorgon. verkligen inte peppad inför den.
& utan älsklingen någon vecka till :( vill inte.. du är allt, om inte mer.. jag älskar dig min lilla underbaring. jag har aldrig kännt såhär förut någon annan förut. du är inte som alla andra. du är speciell, speciell för mig. jag vet hur de känns att va utan dig, de sved. och nu är jag så gryyymt lycklig att jag får kalla dig för "min".. joakim, jag älskar dig. på riktigt.

ska ta och fortsätta gräva i min läxhög som aldrig vill försvinna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling... ja saknar dig mer ändå :'( <3333333

2010-02-24 @ 21:06:33
URL: http://mxjockee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0