hard to say goodbye

2010-12-28 @ 01:09:02

en dag med anna, evelina och erica. en lunch på stan, en shopping runda, en spelomgång monopol
(& evelina lurade oss att trycka på en knappt, som gjorde att jag och anna gick bankrutt!! taskigt... hämnden är ljuv!) & senare på kvällen blev det en bio.


och nu kom jag nyss hem från en nattpromenad med evelina, va igentligen rätt slö efter bion, men efter jag kom ut efter bussen stannade jag och pratade med evelina ute & senare beslöt vi oss för att ta en promenad. fick även gå hem själv sen.. (OJJJ, typ 30 meter!?!) pratade om allt mellan himmel och jord, rätt skönt må jag säga. nu är mina ben som 2 kokta kräftor, dom kokar och är röda men ändå fryser jag (!?!?)... nu iaf, hade jag tänkt att krypa under täcket och får några timmars sömn. GODNATT, & tack för dagen mina sötisar

snälla, DÖDA MIG INTE FÖR BILDERNA. ni är jätte söta =D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0