sova, johanna?

2010-12-27 @ 01:21:08
klockan är... 01:21 just precis nu. du borde sova johanna, de borde du!

men i alla fall, jag tog mig till stan så jag stod och hängde på låset till affärerna. köpte en del saker och sedan for jag och martina hem. åkte ner till ida och överraskade med en lite försenad julklapp.
vi tog även en promenad till skövde. vi gick och vi gick, men vi tänkte ju inte på att vi var tvungen att vända och GÅ HEM IGEN?!?! men vi slapp det i alla fall, för som tur var, kom andreas och körde hem oss. annars hade vi frusit till två levande snögubbar! 

har nu varit med andreas heeeela kvällen, trevligt trevligt. men sedan tänkte vi ju inte på att det hade snöat så förbannat mycket hela kvällen och att plogarn hade varit på besök på våran gata. SÅ, HUR SKULLE VI FÅ UT HANS BIL? joo... då var det bara att ta på sig och gå ut och skotta så han kunde komma hem. ett levande lik med en spade i handen. ett fys-pass mitt i natten. HAHA.

NU
, ska jag sova. SOVA SOVA SOVA. och jag ska ta en riktigt goo och lång sovmorgon!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0