snabbt snabbt

2010-12-29 @ 15:43:22
snabbt inlägg, mycket snabbt!
ska om en kvart stå vid bussen får då kommer den, den bussen som tar mig till skövde. där hoppas jag och sara på bussen till tibro och tränar ett fyspass med laget. NU SKA JULMATEN BRINNA. tyyyyp.
iaf inför träningen har laddat med potatis och röbetssallad och en och en annan skumtomte! kanske inte det bästa men....

jag och eve pratade om hur vi tror att vi blir när vi blir gamla.. alltså MYCKET GAMLA TANTER, (&&& vi tänker på det nu?!?! VÅRAT LIV HAR JU INTE ENS BÖRJAT!?)
hon själv, ska ha botox, vara snygg, ha märkeskläder och vara sportig.. hmm, jag är lite skeptiskt! men vi får vänta och se evelina :D
hejdåååååååååååå

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0