not fit for fight

2010-12-01 @ 16:15:15
det är något i mig som inte är som det ska. det känner jag. känner något i halsen, inte bra! vill verkligen åka till tibro idag och bara få allt som finns innom mig på fysen. men jag känner mig inte 100%. både trött och hängig. i'm not fit for fight. tråkigt. mcket tråkigt!! jag vill verkligen!!! jag har missat så mycket nu. och imorgon kommer ju landslaget till tibro och tränar, efter oss. I have to go!
i stället för träning dåe, tar jag tag i en del läxor. så länge jag orkar. vill bara gå raka vägen till min säng och bara gömma mig under täcket och bara sova. vi får även se hur det blir med helgens planer nu...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0