fredag-lördag

2010-12-04 @ 16:49:21
sovmorgon i fredags till 11. lyssnade på när kommunal kom till oss. sedan var det matte, och vi fick bara tillbaka proven. inte så jätte långt från MVG. så det är jag grymt nöjd med! och sedan var den fredagens lektioner slut. mycket jobbig skoldag! jag satte inte en enda hjärncell i arbete. eller joo, bara när jag skulle kontrollräkna så min mattelärare hade räknat rätt. de var det enda ;)
.
efter skolan tog jag med mig rebecka, linn & ida till vara och åkte till några som rebecka kände & började festen! & vi 11-tiden begav vi oss mot kronan och dansade loss!
.
natten tillbringade jag hemma hos rebecka med rebecka och rickard. låg och pratade till 3-4, eftersom vi piggnade till när vi kom hem igen. idag, tog jag bussen hem tidigt och började städa mitt rum när jag kom hem, DET BEHÖVDES. nu har jag gjort lite läxor, och i kväll kommer förmodligen min jesper!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0